مظلومى: تا یک جام به هواداران ندهم، خودم را شرمنده شان مى دانم
تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:31 | نویسنده : babak

پرویز مظلومى، سرمربى استقلال که در ۱۰ دقیقه پایانى داربى ۷۴ نتیجه ۲ بر صفر برده را با ۳ بر ۲ باخته عوض کرد، اعتقاد دارد که هنوز هم تلخى ۱۰ دقیقه پایانى داربى زیر زبانش است. مظلومى در خصوص داربى ۷۴ گفت: ۱۰ دقیقه تلخى را در پایان داربى ۷۴ تجربه کردیم و هنوز هم تلخى این شکست زیر زبانم است زیرا بازیکنان با غرور بازى کردند و نتیجه را واگذار کردیم.وى ادامه داد: خیلى زود جشن پیروزى را گرفتیم و این بازى براى ما یک درس بزرگ بود. درآن دقایق اصلا به تعویض کردن فکر نمى کردم زیرا شوک بزرگى به من وارد شد و در ۲ دقیقه نتیجه بازى مساوى شد. سرمربى استقلال همچنین خاطرنشان کرد: فقط شرمنده هواداران شدیم و تا زمانى که یک جام به آنها تقدیم نکنم، خودم را شرمنده شان مى دانم. معتقدم این هواداران زمانى از من راضى هستند که بتوانم یک جام براى استقلال بدست آورم و خیلى زود شکست در داربى را فراموش مى کنند. مظلومى با اشاره به اینکه داربى ۷۴ نیز به تاریخ پیوست، گفت: بازیکنان باید این بازى را فراموش کنند زیرا حریفان سرسختى در صدر جدول هستند که باید براى قهرمانى آنها را کنار بزنیم و به همین دلیل به بازیکنانم روحیه داده ام. وى در پایان در خصوص بازى با سایپا اضافه کرد: سایپا تیم جوان و با پتانسیلى است که در دور رفت نیز ما را اذیت کرد. آنها در هفته هاى اخیر نتایج خوبى گرفتند و فقط هفته گذشته بود که به مس باختند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و به صدر جدول بازگردیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین